V roce 2015 jsem se poprvé na BVV - autosalónu svezl s Ečoprem a bylo rozhodnuto.  Hledal jsem kde, za kolik a jaký model, studoval technické parametry a věci s Ečoprem spojené. Rozhodnutí padlo a já se jal Ečopr zakoupit v jedné kamenné prodejně v Brně někdy koncem roku 2015. A začal studovat kde že mohu Ečoprem jezdit. Studoval jsem různé vyhlášky o provozu //věřte že jich je hodně//  a hlavně jezdit, jezdit a jezdit. A současně jak jsem jezdil a občas zapůjčil i kamarádům //kteří chtějí také a někteří již zakoupili//  tak klíčila myšlenka dělat Ečopr nějaký lidový za lidovou cenu.

     A když se na Ečopru svezla poprvé ta ,,moje,, tak jsme jezdili na projížďky každou volnou chvíli. Prostě jsme tomu oba beznadějně propadli a konečně pochopili co je to ,,svoboda jízdy, podobně jak jak si užívají v Americe na Route 66 ,,     

     Od prvního ohlášení Ečopru do jeho uvedení na trh ale uběhla dlouhá doba a tak se toho chytli Číňané, .... prohlásili okopírujeme a budeme prodávat.  Originální Scrooser si dnes můžete koupit za přibližně 120 000 korun a máte možnost si ho vyzkoušet, dokonce prý i v prodejnách po republice. I my se rozhodli jít touto cestou a Ečopry  spolu-vyrobit a nabídnout zatím jen v našich končinách za podstatně nižší cenu a ve vyšší vybavenosti zejména v dojezdnosti, odpružení ....  A to za lidovou cenu začínající někde na 25tis modelu X7, až po 177 000.- luxusnějšího modelu. Je jen otázkou co si vyberete.

      Ečoprů již existuje mnoho modelů a mutací, a vyrábí je již několik výrobců na světě, ale podstatou je motor který vyrábí pro všechny jedna firma a to v Číně. Můžeme vést dlouhé diskuze zda je to dobré - kvalitní, ale k ničemu nedojdeme, protože i takové značky jako je třeba  Adidas, Apple, si nechávají vyrábět některé součástky v Číně, stejně tak jako náš prodejce v Brně www.kolobrnda.cz

 

První letní sezǒnu 2016 jsem jezdil opravdu hodně a jelikož ečopr nemá tachometr s celkovým počtem km tak mohu jen odhadovat, ale faktem zůstává že jsem každou jízdu dojel až skoro do konce kapacity baterie. Jednou to bylo 39, a jindy 49. musel jsem i něco nastudovat o výkonu baterie, tak abych mohl dojet co nejvíce km. 

a historie:

Asi roce 2015 na Kickstarteru zabodoval německý Scrooser, který spojil tlustá kola používaná u golfových vozíků nebo zahradních traktůrků s elegantní konstrukcí koloběžky. Ač to rozhodně jako Harley nebo Čopr (jsou i modely které od Choperu nerozeznáte) nevypadá, vžilo se pro to označení elektrický chopper řady X,  sedí se na tom podobně a také je to spíš určené pro klidnou jízdu, kdy se kocháte okolím...........

sponzor Kletch.cz